مجموع نظرات: ۱
یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: خیابان ۱۶ آذر تهران از محدوده طرح ترافیک خارج شد تا خودروها بتوانند بدون ورود به محدوده این طرح، از خیابان کارگر شمالی به سمت میدان انقلاب و کارگر جنوبی حرکت کنند.

طرح ترافيك

با انتقال محل استقرار دوربین طرح ترافیک، تردد مردم در خیابان ۱۶ آذر و دسترسی به میدان انقلاب تسهیل شد و بعد از این خیابان ۱۶ آذر در فاصله خیابان‌های انقلاب و بلوار کشاورز، دیگر به عنوان محدوده طرح ترافیک مشمول کنترل دوربینی نمی‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، این موضوع با هدف تسهیل تردد شهروندانی که قصد ادامه مسیر از خیابان کارگر شمالی به سمت میدان انقلاب دارند، انجام شد. بدین ترتیب شهروندان برای عبور از خیابان ۱۶ آذر با وسائل نقلیه شخصی نیاز به خرید مجوز طرح ترافیک ندارند.

کد خبر 424234

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ali IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
    0 0
    با سلام این خیابان سالها بود جز طرح نبود منتها از ابتدای امسال دوربین به اشتباه در خروجی این خیابان نصب شد و مردم زیادی که طبق عادت از این خیابان رد میشدند جریمه های متعددی بدون اطلاع رسانی برای آنها در سامانه عوارض خودرو درج شد. ما که هر چی به شهردری گفتیم به جایی نرسید. خواهشاً شما پیگیری کنید